آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115

 

در این مقاله می خواهیم ، قطعات آبگرمکن دیواری بوتان را با یکریگر تک به تک بررسی کنیم و مشکلات و خرابی احتمالی این قطعات را برای شما بیان کنیم. برند بوتان از قدیمی ترین برند های بازار در حوزه آبگرمکن می باشد. از بیشتر آدم ها دور اطراف خود بپرسید ، اگر خانه شان آبگرمکن داشته باشد ، قطعا آبگرمکن بوتان خواهد بود. پس برای آشنایی با این وسیله پرکاربرد می خواهیم ، شما را کمی با این وسیله آشنا کنیم.

یکی پرفروش ترین آبگرمکن های بوتان ، b3115 می باشد. مقاله ای کامل در رابطه با تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 در آچاره مگ وجود داره .


نگاهی دقیق به قطعات آبگرمکن دیواری بوتان

تصویر قطعات آبگرمکن دیواری بوتان قطعاتی که می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم ، شامل کلاهک تعدیل ، صفحه پشت آبگرمکن ، مبدل ، رگلاتور آب ،رگلاتوز گاز ، شیر آب و شیر پروانه ای می باشد. با ما همراه باشید و به دقت متن پایین را بخوانید. این مطلب توسط متخصصان آچاره تهیه شده است.

نمای کلی از تمامی قطعات آبگرمکن دیواری بوتان

 

 


قطعه ای به نام رگلاتور گاز

همانطور که اسم این قطعه پیداست ، وظیفه ی تنظیم کردن دارد! اگر بخواهیم به طور دقیق تر این موضوع را توضیح دهیم ، این قطعه وظیفه ی تنظیم گاز و شعله را در آبگرمکن دارد. این وسیله با توجه به فشار آب میزان شعله را تنظیم می کند تا با آب را به دمای مناسبی برساند. اگر این قطعه دچار مشکل شود و یا در کار آن اختلال ایجاد شود می تواند باعث خاموش شدن آبگرمکن شود. همچنین از دیگر مشکلاتی که این قطعه می تواند ایجاد کند ، تاثیر مستقیم بر روی مصرف گاز می باشد و مصرف گاز خانگی شما را می تواند به صورت چشمگیری افزایش دهد.


رگلاتور آب برای تنظیم آب ورودی و خروجی

یکی دیگر از قطعات مهم در آبگرمکن دیواری بوتان رگلاتور آب می باشد! باز هم از نام این وسیله پیداست که وظیفه ی اصلی این قطعه تنظیم میزان فشار آب می باشد. باید توجه داشته باشید ربای رسیدن آب به میزان فشار مناسب تا آبگرمکن بتواند آب را به دمای مناسب برساند ، نیاز به این قطعه می باشد. اگر فشار آب گرم شما میزان مناسبی نیست ، قطعا این قطعه یا قطعات وابسته به این قطعه دچار مشکل شده اند. یکی از مشکلاتی که آّگرمکن ها با آن دست و پنیجه نرم می کنند ، رسوب آب شهری می باشد که معمولا این قطعات را دچار مشکلات می کند.


کلاهک تعدیل از مهم ترین قطعات آبگرمکن دیواری بوتان

یکی از مهم ترین قطعات آبگرمکن های دیواری ، کلاهک تعدیل می باشد! یکی از علل اصلی خاموش شدن آبگرمکن ها این قطعه می باشد. وظیفه ی اصلی این قطعه تنظیم جریان هوا می باشد. جریان هوا برای انجام صحیح عمل احتراق می باشد. همانطور که قطعا می دانید یکی از اضلاع مثلث احتراق ، هوا یا همان اکسیژن می باشد. اگر هوا به اندازه کافی در عمل احتراق نرسد ، عمل احتراق انجام نمی شود و آبگرمکن روشن نمی شود. برای آشنای با قطعات آبگرمکن دیواری بوتان b3115 می توانید به آچاره مگ مراجعه کنید.


جدا کننده ای به نام صفحه ی پشت آبگرمکن

 

همه ی آدم ها با این قطعه به صورت کامل آشنایی دارند! این صفحه ی فلزی را همه شما در آبگرمکن های خود مشاهده کرده اید. این صفحه ی فلزی باعث می شود حرارت آبگرمکن شما به دیواری پشتی صدمه نزند. معمولا این قطعه در آبگرمکن های دیواری تا سال های سال ، سالم می ماند. مگر اینکه در اثر ضربه اسیبی به این قطعه وارد شود. پس توجه داشته باشید که اگر می خواهید به دیوار پشتی آبگرمکن آسیبی نرسد حتما حواستان به این قطعه باشد. و کاری نکنید که این قطعه دچار آسیب نشود.


مبدل های آبگرمکن ، از قطعات مهم آبگرمکن دیواری بوتان !

تا حالا فکر کرده اید که آبگرمکن ها باید چگونه آب را گرم کنند؟! بگذارید سوالم را بهتر مطرح کنم ، گرمای شعله چگونه باید به آبگرمکن منتقل شود؟! باید رسانای گرمایشی مناسبی وجود داشته باشد که گرما را به صورت خوبی به آب منتقل کند! یکی از رسانا های گرمایی ، مس می باشد. جنس اکثر مبدل های گرمایی از مس می باشد. پس متوجه شدید که این قطعات در آبگرمکن دیواری بوتان ، یعنی مبدل های آبگرمکن ، لوله های مسی ای می باشد که در میان شعله ها عبور می کند ، تا آب را به دمای مناسبی برساند.


قطع و وصل کردن گاز به عهده ی سوپاپ گاز می باشد !

آبگرمکن ها نیاز به قطعه ای دارند که گاز را در مراحل مختلف قطع و وصل کنند! این قطعه هم از قطعات مهم آبگرمکن می باشد! چون اگر برای این قطعه مشکلی ایجاد شود ، گاز ممکن در موقع مناسب وصل نشود ! و آبگرمکن هم قطعا بدون گاز روشن نخواهد شد ! پس اگر بخواهیم به صورت خلاصه وظیفه این دستگاه را برای شما توضیح دهیم ، وظیفه ی باز و بسته کردن گاز را در آبگرمکن دارد.


نحوه ی کار آبگرمکن های دیواری بوتان

این مقاله به صورت خلاصه بخوانید !!

با توجه به استفاده زیاد از آبگرمکن های دیواری بوتان ، آشنایی با قطعات آن الزامی می باشد.

1- رگلاتور گاز در آبگرمکن وظیفه ی تنظیم گاز را دارد!

2- رگلاتور آب وظیفه ی تنظیم فشار آب را دارد!

3- صفحه ی پشت آبگرمکن وظیفه ی جدا کنندگی دارد !

4- مبدل های آبگرمکن وظیفه ی انتقال گرما به آب را دارند!

5- سوپاپ گاز .وظیفه باز و بسته کردن گاز را دارد

! 6- شیر پروانه ای میزان گاز را به گلاتور تنظیم می کند !

برای تعمیر آبگرمکن خود می توانید به آچاره مراجعه کنید و متخصصان یا همان آچاره ها می توانند به شما کمک بسیاری در تعمیر این وسیله کنند. آچاره یک پلتفرم برای انجام تعمیرات لوازم خانگی شما در محل ! می باشد که با آچاره می توانید آینده را از پنجره ی موبایل خود ببنید!! دیگر دردسر های گذشته در پیدا کردن متخصص را نخواهید داشت! متخصصان برگزیده ی آچاره به منزل شما می آیند و وسیله ی شما در کمترین زمان ممکن تعمیر می کنند. امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشه و ازش لذت برده باشید! اگر سوالی داشتید ، می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید! ما سوالات شما در رابطه با قطعات آبگرمکن دیواری بوتان هستیم. همچنین برای اطلاعات بیشتر در رابطه با گروه صنعتی بوتان می توانید به سایتشان مراجعه کنید.

نظرات (۱۰)

  • بهترین دکتر پروتز سینه
  • معمولاً جراحان زیادی در زمینه پروتز سینه فعالیت دارند اما یک دکتر خوب و بهترین جراح پروتز سینه کسی است که بتواند با توجه به ایرادات ظاهری و ساختار سینه، ظاهری زیبا در این قسمت برای بیمار ترسیم کند.
     

  • بهترین کلینیک لیزر موهای زائد
  • <a href = "http://pezeshka.com/the-best-laser-hair-removal-clinic/"  >پزشکا </a>

    بهترین کلینیک لیزر موهای زائد محلی است که در آن خدمات به شکلی کامل و یک جا با قیمت مناسب به مشتری رائه می شود. این کلینیک باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را از دیگر کلینیک ها مستثنی نماید

  • بهترین جراح سینه
  • سینه در زیبایی اندام خانم ها نقش بسیار زیادی ایفا می کند. بهترین جراح سینه . در واقع در بین جراحی های مختلف اندام ها، جراحی سینه یکی از رایج ترین و محبوب ترین آن هاست که نمی‌توان نقش مهم این قسمت را برای زیبایی اندام و افزایش اعتماد به نفس منکر شد.

  • بهترین جراح پروتز باسن
  • اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از اندام خود ناراضی هستید، و به دنبال بهترین جراح پروتز باسن در تهران هستید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید، تا شما را با بهترین پزشکان و جراحان در این حوزه آشنا کنیم.

  • جراحی بینی عروسکی
  • . امروزه همه افراد به دنبال راهی برای زیباتر شدن می گردند و یکی از این راه ها جراحی زیبایی بینی است که بسیاری از افراد به این جراحی علاقه دارند و در هر سن و سالی از این جراحی استفاده می کنند. 

  • کبودی یا هماتوم بعد از آنژیوگرافی
  •  این آزمایش برای بررسی عروق یا رگ های باریک، مسدود، بزرگ شده یا بدشکل در بیشتر قسمت های بدن از جمله مغز، قلب، شکم و پاها استفاده می شود.

  • مزیت های ختنه
  • ختنه آلت تناسلی به چند روش مختلف انجام می شود و در تمامی روش ها باید به پزشک متخصص برای عمل ختنه آلت تناسلی مراجعه شود تا مشکلی رخ ندهد

  • مناسب ترین سن بارداری
  • بهترین سال های بارداری یک زن بین ۲۵ الی ۳۰ سال می باشد و از ۳۰ سالگی به بعد میزان باروری در افراد کمتر می شود و از ۳۵ سالگی نیز این میزان با شیب سریع تری در افراد کم می شو

  • هزینه جراحی بینی توسط دکتر داود محمدیان روشن
  • یکی از مهم ترین عوامل در هزینه جراحی بینی فرم بینی افراد است. بینی هیچ فردی با افراد دیگر یکی نیست و مشکلات و ایرادات آن با یکدیگر فرق دارد. فرم بینی افرادی که می خواهند جراحی بینی انجام دهند به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شود. هر کدام از این دو نوع بینی ویژگی هایی دارد و هر کدام باید به شکل خاص خودش جراحی شود. هر چقدر بینی بزرگ تر باشد و به مشخصات بینی نزدیک باشد حجم کاری که نیاز است روی آن انجام شود و حساسیت آن بیشتر می شود و به همین دلیل هزینه جراحی بینی گوشتی بیشتر از بین استخوانی است.

  • بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران در سال 1401
  • ما در این مقاله اطلاعاتی راجع به بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، در صورتی که قصد انجام این کار را دارید به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران را بشناسید و سپس آن ها را ارزیابی نمایید و در نهایت با آگاهی کامل به سراغ بهترین دکتر برای کاشت ابرو بروید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی