آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

پاسخ به این سوال بسیار بستگی به نوع خرابی کولر آبی دارد. اما معمولا توصیه می‌شود که در ابتدا فصل تابستان و قبل از راه‌اندازی کولر، به سرویس کولر آبی بپردازید تا به هنگام استفاده، نیازی به تعمیرات کولر خود نداشته باشید.

ابتدا لازم است بدانید که ساختمان این نوع از کولرها و قطعات آنها به سه بخش مکانیکی، الکتریکی و ثابت تقسیم‌بندی می‌شود.

بنابراین همواره یکی از این سه بخش خراب خواهد شد. برخی خرابی‌های شایع در کولر آبی عبارتند از:

  • گاهی اوقات فیوز برق کولر قطع می‌شود و این مساله باعث می‌شود تا کولر و پمپ آب روشن نشوند. در برخی مواقع باید فیوز تعویض شده و در پاره‌‌ای از اوقات نیز باید سیم‌کشی مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به اینکه این اتفاق ممکن است در هر ساعتی رخ دهد، به افراد متخصص برای تعمیر کولر آبی شبانه روزی نیاز است.
  • یکی دیگر از خرابی‌های رایج در تعمیر کولر آبی، خراب شدن سیم ‌پیچ راه‌انداز بوده که منجر به روشن نشدن آن می‌شود؛ با آشنایی با نحوه سیم کشی کولر آبی شاید بتوانید این مشکل را حل کنید.
  • یکی دیگر از خرابی‌های رایج در بحث تعمیر کولر آبی، باد داغ خروجی از آن است. در چنین مواقعی معمولا بخش الکتریکی کولر مشکلی نداشته و باید برخی قطعات مانند آب بخش‌کن‌ها و موارد مشابه به آن بررسی شوند. در این زمان ابتدا و قبل از هر اقدامی باید تشتک کولر آبی را مشاهده کنید. در بسیاری از اوقات با مشاهده چشمی متوجه می‌شوید که ایراد از کجا است.
  • گاهی اوقات نیز عملکرد نامناسب تسمه‌ها باعث می‌شوند تا قدرت سرمایشی کولر چندان زیاد نباشد. در این شرایط معمولا تسمه‌ها بیش از حد سفت یا شل هستند که باید آنها را تنظیم کرد.
  • تیم تحریریه
  • ۰
  • ۰

این روزها بی شک مهمترین دغدغه و داغترین بحث همه ویروس کروناست. تجربیات بقیه کشورها نشان داده که بهترین راه مقابله پیش گیری و کندکردن سرعت انتقال و رشد بیماری است. در همین راستا ضدعفونی خانه و محل کار می تواند بسیار مفید باشد. ضدعفونی کردن قطعا تمام راه مقابله نیست ولی ابزار بسیار موثر و مفیدی است.
در همین راستا ما هم سعی کردیم این خدمت را به کاربران خوبمان ارائه دهیم. در این خدمت منزل یا محل کار شما توسط محلول های ضدعفونی کننده تمیز می شوند. این کار ویروس های موجود را از بین می برد و تا چند ساعت هم مانع از جذب ویروس می شود. انجام این کار بصورت دوره ای در کنار سایر دستورالعمل های ایمنی، می تواند شانس ابتلا را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. بخصوص اگر از سفر برگشته اید یا بعد از یک مهمانی یا اگر به هر طریقی کسی وارد خانه شده که از اعضای دایمی خانه نیست، می توانید از این خدمت استفاده کنید تا خدای نکرده در صورتی که مهمان شما مبتلا بوده است مانع از انتقال به خود و خانواده تان شوید.
همچنین توصیه میکنیم که یک اسپری در خانه داشته باشید و در انتهای کار بخشی از محلول را نگه دارید. بعد از آن میتوانید خودتان برای ضدعفونی کردن لباس هایتان هنگامی که از بیرون می آیید یا هر بسته ای که از بیرون برایتان می رسد از این محلول استفاده کنید.
این خدمات بصورت کلی به روش ضدعفونی منزل با اتانول رقیق شده ارائه می شود. این روش معمول، توصیه شده و موثر است. متخصصین ما اتانول را با آب به میزان مناسب مخلوط می کنند و منزل یا محل کار شما را ضدعفونی می نمایند. هزینه این کار در تهران برای یک منزل 100 متری هر متر مربع حدود 2500 تومان است. برای متراژهای کمتر این هزینه افزایش می باید.

  • تیم تحریریه
  • ۰
  • ۰

تعمیر کولر آبی/سرویس کولر آبی

ما در رابطه با  سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی یه کمک کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر ایران برای ارائه راه اندازی کولر آبی و انواع خدمات جزئی دیگر شامل ، تعویض پوشال ، روغن کاری و ... در خدمت شما هستیم.

آچاره در طی 2 سال 97 و 98 بهترین اپلیکیشن خدمت رسان در ایران شناخته شده است که بیش از 256 خدمت در محل به شما ارائه می دهد.

خدمات مربوط به کولر به شرح زیر است:

-تعمیر کولر آبی

-سرویس کولر آبی

-تعویض پوشال کولر آبی

-نصب کولر آبی

-تعویض پمپ کولر آبی

-تعویض تسمه کولر آبی

-تعویض و تعمیر موتور کولر آبی

با شروع فصل گرما راه اندازی کولر آبی را به ما بسپارید تا با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان خدمت رسان شما باشیم.

تمام تکنسین های آچاره دارای مدارک معتبر فنی و مجرب هستند.


سرویس کولر آبی ارج

تعمیر کولرآبی ارج

سرویس کولر آبی آبسال

تعمیر کولر آبی آبسال

سرویس کولر آبی سپهر الکتریک

تعمیر کولر آبی سپهر الکتریک

سرویس کولر آبی خزر

تعمیر کولر آبی خزر

سرویس کولر آبی انرژی

تعمیر کولر آبی انرژی

و سرویس و تعمیر تمامی برندهای کولر آبی.....

انواع کولر آبی :

  • کولر آبی متحرک قابلیت جابه جایی و پرتابل بودن را دارد. این نوع کولرهای ابی مخزنشان یا به صورت دستی پر می شود و یا قابلیت اتصال مستقیم به شیلنگ و شیر آب را دارد.

 

  • کولر آبی ثابت دارای ابعاد بزرگی میباشد به همین دلیل بر روی پشت بام یا تراس یا در حیاط نصب میگردد و میتوان با کانال کشی از هوای خنک ان بهره مند شد.

 

بنابراین بطورکلی می توان گفت از کولرهای گازی برای مناطق گرم و مرطوب و از کولرهای آبی برای مناطق خشک و معتدل استفاده می شود.

علاوه بر اینکه با شروع فصل زمستان باید سرویس کولرآبی و تعمیر کولر آبی را امری مهم و جدی دانست ، در اتمام فصل گرما نیز خدمات کولر آبی را برای نگه داری و سالم ماندن کولر آبی نباید فراموش کرد.

نحوه محاسبه و انتخاب کولرابی براساس تفاوت در متراژ بنا و همچنین قرار گرفتن ان واحد در زیر بام ساختمان و یا قرار گرفتن در طبقات وسط، نحوه محاسبه و انتخاب کولرابی متفاوت است.

با اتمام فصل گرما ضروری ست که سرویس کولر آبی پایان فصل را انجام دهیم.

سرویس پایان فصل کولر آبی امری آسان است که با خواندن مطلب زیر در خصوص تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی، میتوانید به راحتی کولر خود را سرویس کنید:

در ابتدا باید توجه داشته باشیم که برق دستگاه قطع میباشد. سپس مخزن آب کولر آبی را تخلیه کرده و قسمت هایی که به روغن کاری احتیاج دارد را به صورت کامل روغن کاری کنیم.

در هنگام سرویس کولر آبی پایان فصل باید توجه داشت که در کف کولر آبی پوسیدگی ویا زنگ زدگی وجود نداشته باشد. در صورتی که پوسیدگی دیده شد باید اقدام به تعمیر کولر آبی در محل پوسیدگی کرد. و در صورت زنگ زدگی باید با زد زنگ آن را بپوشانید.

 

        

  • تیم تحریریه