آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

این روزها بی شک مهمترین دغدغه و داغترین بحث همه ویروس کروناست. تجربیات بقیه کشورها نشان داده که بهترین راه مقابله پیش گیری و کندکردن سرعت انتقال و رشد بیماری است. در همین راستا ضدعفونی خانه و محل کار می تواند بسیار مفید باشد. ضدعفونی کردن قطعا تمام راه مقابله نیست ولی ابزار بسیار موثر و مفیدی است.
در همین راستا ما هم سعی کردیم این خدمت را به کاربران خوبمان ارائه دهیم. در این خدمت منزل یا محل کار شما توسط محلول های ضدعفونی کننده تمیز می شوند. این کار ویروس های موجود را از بین می برد و تا چند ساعت هم مانع از جذب ویروس می شود. انجام این کار بصورت دوره ای در کنار سایر دستورالعمل های ایمنی، می تواند شانس ابتلا را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. بخصوص اگر از سفر برگشته اید یا بعد از یک مهمانی یا اگر به هر طریقی کسی وارد خانه شده که از اعضای دایمی خانه نیست، می توانید از این خدمت استفاده کنید تا خدای نکرده در صورتی که مهمان شما مبتلا بوده است مانع از انتقال به خود و خانواده تان شوید.
همچنین توصیه میکنیم که یک اسپری در خانه داشته باشید و در انتهای کار بخشی از محلول را نگه دارید. بعد از آن میتوانید خودتان برای ضدعفونی کردن لباس هایتان هنگامی که از بیرون می آیید یا هر بسته ای که از بیرون برایتان می رسد از این محلول استفاده کنید.
این خدمات بصورت کلی به روش ضدعفونی منزل با اتانول رقیق شده ارائه می شود. این روش معمول، توصیه شده و موثر است. متخصصین ما اتانول را با آب به میزان مناسب مخلوط می کنند و منزل یا محل کار شما را ضدعفونی می نمایند. هزینه این کار در تهران برای یک منزل 100 متری هر متر مربع حدود 2500 تومان است. برای متراژهای کمتر این هزینه افزایش می باید.

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • تیم تحریریه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی