آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با پیشرفت علم و شکل گرفتن تمدن کم کم اهمیت پاکیزگی و رعایت بهداشت واضح شد و جایگاه خود را در میان جوامع پیداکرد .به نسبت رشد اگاهی ، فرهنگ نظافت در جوامع بالا رفت. ما در این مقاله در رابطه با تاریخچه نظافت منزل صحبت می کنیم. ایران باستان که از دیرباز مهد تمدن و علم بود از ابتدای شروع حکومت ها میتوان رعایت پاکی و تکریم نظافت را در تاریخ ان به چشم دید.

هرکجای ایران که هستیم در پایتخت یا شهر های دیگر نظافت منزل در غرب تهران یا قسمت های دیگر ان قطعا دغدغه ما خواهد بود.

نقش نظافت در میان ادیان هم بسیار پر رنگ است  در ایران به دلیل تمدن قدیمی ان قبل از اسلام در زمان زرتشت و به خصوص خود اسلام این نقش بسیار بهتر دیده میشواد. زرتشتیان ایران تاکید  زیادی بر پاک نگه داشتن اب و خاک و خوراک و حتی روح خود داشته اند. و بعد از ان اسلام قوانین تکمیل کننده تری برای پاکی ارئه داد که از جمله ان میتوان به قوانین طهارت لباس و محیط وحدود ان اشاره کرد.

تاریخچه طولانی در تکریم پاکی منجر به تعداد زیادی جشن در ایران شد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم اهمیت ان را به ما گوشزد میکنند


جشن های مرتبط با تاریخچه نظافت منزل

تاریخچه نظافت منزل

 

 

از این جشن ها میتوان به معروف ترین جشنی که هنوز هرسال به استقبال ان میرویم اشاره کرد. جشن نوروز که از اسم ان متوجه توجه ان به تازگی و نو شدن میشویم. هر سال با امدن نوروز به استقبال نو شدن و پاکی روح و جسم ومحیط اطرافمان از جمله خانه های خود میرویم .رسم دیرینه خانه تکانی که علاوه بر نظافت خانه و محیط زندگی خاطرات بسیاری برای ما میسازد و باعث همکاری اعضای خانواده باهم شده و فضای خانواده را گرم تر کرده و حتی باعث پالایش روح میشود ار جشن های دیگر که در زمان زرتشتیان باستان مورد توجه بود میتوان به جشن اردیبهشتگان اشاره کرد. حتی نام یکی از روز ها و ماه ها هم به اردیبهشت معروف است که پاکی معنا میدهد.

از امکانات زمان خود استفاده کنید و از پیشرفت علم بهترین بهره را ببرید و با استفاده از اپلیکیشن های نظافت منزل کار را برای خود راحت کنید.  

در این روز ایرانیان لباس های سفید خودرا میپوشیذنذ که نمادی از پاکیست و به عبادت گاه های خود میرفتند. بعد از زرتشت و امدن اسلام رسم پاکی استحکام بیشتری پیداکرد و دارای قوانین مشخص تری شد. ادابی که حتی هنگام  عبادت که از مهمترین امور برای مسلمان ها است هم رعایت میشود. اهمیت پاک بودن لباس و جایگاه عبادت هم قابل توجه است. با همه این اطلاعات متوجه رابطه مستقیم فرهنگ و اگاهی با پاکیزگی میشویم که مارا ترغیب میکند تا به محیط اطراف خود توجه بیشتری داشته باشیم.

با نزدیک شدن به روز های پایانی سال اگر امدن فصل بهار و نو شدن طبیعت و حتی خیابان های شهر اگر خواستار پاکیزه بودن خانه خود هستید و دغدغه نظافت منزل در شهرک غرب یا تهران پارس یا منطقه ذیگری از تهران یا ایران را دارید.

     

  • ۹۸/۰۸/۰۶
  • تیم تحریریه

تاریخچه نظافت

غرب تهران

نظافت

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی