آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

آچاره؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات

ارائه دهنده خدمات نظافت منزل، تعمیرات، کارواش، آموزش، مشاوره و ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اتومبیل ها، یک وسیله نقلیه بسیار مهم برای ما آدم ها هستن و تقریبا توی هر خونه ای، به ویژه اگر ساکن کلان شهرها باشید، حداقل یک مورد پیدا می شه. اتومبیل ها و یا خودروها که در اصطلاح عامه، ماشین خطاب می شن، مثل هر وسیله دست ساز انسانی، نیاز به تمیزی، نظافت، سرویس و تعمیر دارند. در بخش نظافت و تمیزی، شستشوی ماشین یا کارواش برای حفظ ظاهر و زیبایی اتومبیل و برای افزایش طول عمر مفید ماشین ضروری هست. اما دو موضوع کار شستشوی ماشین رو دشوار میکنه:


وضعیت محیط زیست ایران و حتی دنیا، به نحوی هست که نمیتونیم برای شستشوی ماشین ها آب چندانی صرف کنیم، چرا که با کمبود آب شدیدی روبرو هستیم و دوم اینکه شستشوی ماشین زمان زیادی میگیره و در دنیای شلوغ امروز، برای ما ادم ها وقت چندانی وجود نداره


به همین علت هست که کارواش ها راه افتادند و روزانه دستگاه های جدیدی به وجود میاد که تلاش می کنه در حین مصرف آب بسیار کمتر، اتومبیل رو هم به صورت روشویی و توشویی و حتی صفر شویی شستشو بده. 


جالب اینجاست که در آچاره، یک اتفاق خیلی جالب رخ داده: شما نه تنها می تونید از خدمات کارواش استفاده کنید، بلکه کارواش رو می تونید در خونه هاتون انجام بدید، بدون اینکه خودتو ن به دنبال پیدا کردن کارواش باشید که به اون خدمت کارواش در محل میگن و در انواع کارواش نانو، کارواش با آب، کارواش با بخار آب هم انجام می گیره. فقط کافیه اپلیکیشن آچاره رو نصب کنید تا بتونید از این خدمت استفاده کنید. 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی